Ångest

Lite ångest över att helgen snart är slut men den har varit bra i alla fall.
Shoppade lite i fredags med Älskling och käkade på Burger King. Det var det godaste på länge. Igår åt vi pizza... haha. Tog det bara lugnt. Vi ville dra ut och öla men det blev inget. Tog en öl i badkaret istället! Mysigt.
Idag blir det lite bio. Men vi har inte bestämt vilken film vi ska se ännu. Det är ju kul att det finns filmer att välja på men ångesten över att man ska välja rätt blir lite större... äh det blir mys however.

Kläderna från H&M kom i fredags också. Jag är nöjd. Införskaffade mig ett par nya skor, två jackor, lite smink och nagellack när vi var på stan. Jag är nöjd!

Ska försöka bestämma mig för vilken film vi ska se nu... kanske packa ner lite saker i kartonger också... är ju bara två veckor kvar tills vi flyttar nu! Jag är mer än nöjd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0