Bitch is coming to town

Min Bitch nr.1, numero uno, the one and only, ingen annanstans funnen a.k.a Anna flyttar hit till Fiskis i helgen. Jag är minst sagt glad, äntligen en till "dalkulla" som flyr till storstaden. Nu är jag inte ensam längre. Många äventyr väntar. Åhhhhhhhhhhhhh jag är i extas!
WELCOME TO STOCKHOLM MY FRIEND!

Undrar vad man ska göra på Valborg... inte bestämt mig ännu. Cissi ska ju ha fest, vore nice. Har dock absolut ingenting att dricka, blir i värsta fall 3,5or haha! Sunkig jag är.

Idag åt jag glass i Gamla stan med Älskling. Det var gott och mysigt, lite kallt men det spelade ingen roll. För jag blev varm av att se hur fin han är och jag blev ännu varmare när jag tänkte på att han faktiskt är min. Me love you longtime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0