Cecilia är glad

FÖR DET ÄR FINT VÄDER IDAG!

Finns ju faktiskt inget härligare att vakna upp till som att höra fåglarna sjunga lite och se hur solen tränger igenom persiennerna! Att kunna öppna balkongdörren och låta Grisa springa ut och in och veta att hon blir alldeles dampig av lycka. That's life! Ska snart sätta mig och sola lite, måste bara vänta tills det blir lite varmare... man får ju färg direkt när man sätter sig en stund! Så himla sweet!

Helgen, eller söndagen, var så himla skön. Gick upp tidigt och satte oss på balkongen med cigg och juice... solade i över två timmar (och fick färg!), gjorde oss i ordning, drog mot Slussen, hookade lite McDonald's mat och sen satte vi oss på bussen ut mot Värmdö. Var där i över 5 timmar och bara njöt. Käkade lite mat och slappade... sen åkte vi till Willys och handlade asbillig mat! Väl hemma igen kollade vi på film och käkade ostbågar+chips. Helt klart godkänd dag. Synd att man började jobba så tidigt dagen efter. Men idag är jag i alla fall ledig och det är typ grrrrrrymt!

En annan sak som är grym är att Jannike nog kommer ner i maj och hälsar på. Totally! Har saknat den tjejen.
Och jag längtar efter mina kläder från H&M! Minns inte ens allt jag har beställt... men bara för att jag har så tråkigt så visar jag lite bilder på grejerna här.

       

Nu har jag länkat till Micas och Cissis bloggar så spana in dom också! 


image27
En liten sötis-bild från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0