Falun for a weekend

Nu är jag tillbaka i Stockholm igen, det suger, just nu. Det är så tomt utan min mamma och två bröder som låter i princip helatiden. Nu måste man börja tänka på allt som har med jobb osv att göra... men det var i alla fall skönt att kunna lägga det åt sidan för en helg.

På fredagen kom jag, Grisen och Miss J fram till Falun på kvällen och söta pappa Lucio mötte upp oss. Sen åkte vi hem till min mor. Åt god boliviansk soppa och blåbärspaj. Sen kom storebror hem och vi gluttade på Family Guy resten av kvällen. Så jävla bra!
På lördagen vaknade vi upp ganska tidigt och käkade frukost sen tog vi en liten promenad runt Grycksbo och med ett litet stopp hemma hos min Bitch Antonio! Snackade skit i en timme sen drog vi hem igen. Gjorde oss i ordning eftersom Miss Rose och MiaMia skulle komma dit och äta middag sen skulle det bli utgång.
Grillad mat och trevligt sällskap, det var riktigt roligt. Sen började vi smutta lite där hemma innan vi åkte in mot stan. Jag, Bitchen och J stannade till hos Sofia en liten stund men det började spåra ur så jag och J gick därifrån mot Etage. När vi kom in var det helt dött, så typiskt eftersom det alltid brukar vara folk där annars. Men såklart lyckades vi pricka in en helg då det var soprent på dansgolvet. Träffade Myran och det var hur kul som helst. (JO HAN  SER VISST UT SOM DANIEL JA*****!!!!!!) Haha!
Lite senare började dock folket rinna in och så även min kära storebror. Då blev det mycket mycket roligare! Och fan vad full jag blev... hann med nattbussen hem i alla fall, och det gjorde även alla andra. Sex pers kom hemranglande mitt i natten till mamma och då fick alla lov att joina oss i köket tills vi gick och la oss.
Lite småbakis nästa dag men inte farligt. Sen blev det hem till pappa och äta middag innan det var dags att åka till mamma och börja packa. Åt lite mat igen. Och glömde lite saker hemma hos henne även fast jag försökte gå igenom allt jag hade packat med mig i huvudet. Jaja... jag har en snäll mamma så hon postar det idag ♥
En lyckad helg i alla fall och jag längtar tillbaka lite. Trots att det är väldigt annorlunda jämfört med Stockholm så är det ändå så att man slappnar av på riktigt där uppe. Love you all Dalaguys!

 
image19 image18
J & Bitch

image20 
Miss Rose & Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0