Fresh

Fick en väldigt fresh lön om jag får säga det själv, mycket mer, betydligt mer än vad jag trodde att jag skulle få. Det är ju ganska behövligt då det kommer kosta en del att flytta också. Och alla dessa räkningar...
Blev jättesent på jobbet igår. När man jobbar stängning är man schemalagd till 22:30 "i värsta fall" typ, om det är mycket kunder och så. Jag stämplade ut 22:45 tror jag och var hemma nästan 23:30. Lite sent typ! Tur att jag är ledig idag annars hade jag nog blivit en suris. Är ledig hela helgen, jobbar tydligen inte på lördag, eh niiiiiiiiice!
Blir nog en fullspäckad helg om jag får gissa. Vädret verkar bli bra idag och helt ok imorgon, så passa på allihopa som bor i Stockholm! Tydligen ska det bli molnigt på söndag men såna där vädersnubbar har ju haft fel förr.

Jag vill att mitt H&M-paket ska komma idag!!!
Det är så skönt att man redan är brun och det är bara april! Och brunare ska jag bli... ska börja pressa snart. Har tvätt-tid sen så får passa på nu. Spela lite fresh musik och ligga i den fresha suuulen.

Breakfast time! And I'm in love!

10:24
Fick ett mail från H&M för en liten stund sen. Det är halva priset på massa vårjackor och andra billiga priser på massa kläder. Vafan jag som har massa saker att göra idag! Jag måste dit ändå!
Cecilia ♥ H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0