I'm back

Har ju inte gått att uppa på ett tag här p.g.a. någon förflyttning av blogg.se?
Hur som helst, allt är väl likt sig ändå, har inget speciellt att skriva om... jag åker hem till Dalarna på fredag antagligen. Ska bli hur mysigt som helst, har inte varit hemma där sen i oktober förra året!
Och jag har varit stressad typ helatiden, varenda dag, har kastrerat Grisen och hämtat papper och hämtat nycklar och lämnat nycklar igen, varit hos doktorn, fixat med ännu mer papper, fixat med banken och massa pengar, knappt sovit nånting, måste spela så mycket som det går, osv osv...
Nu börjar det bli lite mer stabilt i alla fall.
Har ju också blivit lite vårväder men det försvinner säkert snart igen, skulle inte förvåna mig!

Nej nu ska jag göra något annat, typ spela eller äta frukost. Sen ska jag vara på jobbet kl 17-23 för inventering, fyfan! Skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0