Moahah

Har beställt "lite" mer kläder från H&M nu. Thank you god for the 10% off! Men det var faktiskt inte bara kläder till mig.
Jag blir alldeles glad i hela kroppen när jag ser att solen skiner ute. Ska ta med mig Grisen ut snart så ska vi leka lite.

Segt på jobbet igår, typ inge folk alls, skönt men ändå lite omotiverande... fick gå från kassan lite tidigare (tack Niklas)!
Jag är måttligt avis på Ester som är i Italien just nu! Fick sms av henne nyss... så himla fubb!

Åhhh vad mitt huvud gör ont!
Åhhh vad vanilj-te är gott!!!
Åhhh jag vill inte vara ensam!
Åhhh jag vill ha pengar!
Åhhh...

Jag har verkligen inget vettigt att skriva om så jag avslutar med en sötis-bild!

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0