My life

Blir troligtvist flytt redan nu i maj till Laxgatan. Så himla sweet! Lite stressigt bara men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Tror jag nog!

Sov i K-torp inatt igen så jag är så gott som nyhemkommen till lilla Grisen. Hon jagar flugor och diverse andra djur just nu, söt! Tänk om livet var så enkelt, att man bara kunde jaga flygande ting och vara glad, äta mat då och då, gå på en låda och lätta på trycket, busa lite till och typ sova resterande tid. Men bara för att man råkar vara människa så måste man arbeta och skaffa pengar för att överleva. Orättvist... fick precis känslan av att hela våra liv bara är en illusion och en slump, "reglerna" för hela systemet skulle kunna vara helt annorlunda. Typ att man var tvungen att äta en glass varje dag för att överleva, men nänä, istället ska man dra sig mot jobbet om några timmar och jobba till ikväll. Segt! Det är i alla fall Top model och Sex & the city ikväll! Oh lord! ♥ Typ my life.

Vi var ute med lilla Center igår och jag är mer sugen än någonsin att skaffa hund för det är så himla mysigt! Mycket ansvar också såklart... men det går ändå inte just nu... får väl vänta typ 34864 år till. Men min lilla Grisa är ju också världens sötaste!


image39 image38 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0