När vi glider omkring

Nu vill jag verkligen ha sommar. Och jag vill ha min egen lägenhet och isåfall att det ska bli 1:a juli. Hoppas hoppas.

Blir inget Dalarna den här helgen heller. Suger så jävla hårt men jag har kommit till insikt med vissa saker i alla fall, det är nog bra. Nu är det en arg Cecilia som glider till jobbet i alla fall. Jobbar hela helgen, vill verkligen inte, inte ledig förrän på tisdag.

Hamnade på studentskiva på viperroom i onsdags utan snarare förvarning. Det var helt okej men musiken sög hela kvällen ungefär, blev lite bättre mot slutet. Lyckades komma hem också, annars skulle vi ha sovit i Solna med massa smålänningar och en alldeles för full Emil. Haha!

Nu ska jag börja göra mig i ordning, som vanligt.


image13
Två glada boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0