Puss-sjukan

Sov i K-torp inatt och nu när jag kom hem så hade lilla Grisa puss-sjukan tror jag minsann! Stackaren som har varit alldeles ensam... min bebis. Sötast ever!
Ska jobba idag och det känns inte alltför roligt... solen börjar komma fram nu också och då vill jag inte precis åka till Ica Maxi och sätta mig i kassan. Men a man's gotta do what a man's gotta do...

Ska göra mig en kopp te eller två och fixa något ätbart sen krypa ner i soffan och kolla på film eller nåt. Slacker 4 sure!
Först måste jag bara kolla tradera!!!


12:30
Kunde inte låta bli... jag var tvungen att beställa den, den är ju jättefin! Eller hur?! Imorgon tänker jag beställa lite mer för då är det 10% rabbat på allt!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0