Segt

Vilken seg dag, ändå har jag hunnit få massa gjort... eller jag har tvättat kläder och sprungit till Stenas kontor med lite papper för att visa mitt intresse för lägenheten på Laxgatan som jag berättade om tidigare. Imorgon är tydligen sista dagen att lämna svar för alla som fått lägenhetserbjudandet. I måndags frågade jag tjejen som äger lägenheten om det var några andra som hade hört av sig och det var det inte, så jag hoppas att det fortfarande inte är någon som har lämnat ett JA-svar mer än jag. Nu följer en nervös väntan på svar och det orkar jag inte med egentligen. Vill ha svar Nu!

Börjar jobba kl.17-22:30, fyfan säger jag bara. Vill bara ligga hemma och slappa. Men det här är sista dagen innan helgen så det är väl ändå okej I guess...
Igår pep det vid larmgrejerna som finns vid kassan. Det var en liten unge som det pep om, tydligen hade hennes äldre kusin lagt ner en ögonskugga i hennes jackficka och den lilla blev jätteledsen. Så himla taskigt, hon blev verkligen jätterädd! Man vet inte riktigt vad man ska göra när det står en 4-åring där och larmet går heller liksom. Aja...
IMORGON ÅKER JAG ÄNTLIGEN HEM IGEN!!!!!!!!!!!! BITCHES N HOES HERE I COME!


Haha


Love U

14:29
JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD!!! Behövde inte vänta med svar från Stena längre än någon timme. Jag ska skriva kontrakt imorgon 11:30, JAG FICK LÄGENHETEN! En helt egen, som jag får göra vad jag vill med!
Goddammit this is my day! Nu ska jag bara njuta och njuta, solen skiner emellanåt, jobbet pinar mig ju men vafan... fick hem mina leopard-leggings idag också. Lite tantigt vissa kanske tycker men jag tycker det är coolt.

Nej hej då, nu ska jag vara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0