The date

Nu är det bestämt att flytten äger rum söndagen den 11:e maj! Måste börja packa och städa snarast då det som välkänt tar ett ganska bra tag att få allting rent... och så att det blir mindre slit den helgen jag (vi) ska flytta.
Det ska bli så himla skönt att få komma till något nytt och som är ens egna crib. Som man får göra vad man vill med, måla hur man vill osv. Funderar på att kanske måla om en del i köket nångång framöver.
Måste fixa med adressändring och massa annat skit också... stressigt.

Segt på jobbet igår. Tiden gick verkligen långsamt och jag ville bara därifrån. Jag lär nog känna samma känsla idag då jag t.o.m. jobbar stängning. SUUUUUUUUUUUUUUUUUCK... men jag får väl vara glad att jag är ledig fredag och söndag, nästan hela lördag också.
Och million dollar baby blir jag inte men det är löning imorgon så jag hoppas det ser någorlunda bra ut på lönespecen... kommer säkert få sämst lön, var sjuk jättelänge förra månaden.

Dags för frukost. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0