-_-

Sådärja, nu var fredagen snart över också. Jag mötte upp Joachim och sedan (efter många om och men) gav vi oss in till stan för att kolla runt lite. Vi gick till H&M såklart eftersom Joachim hade presentkort där och jag en 250:- bonuscheck+20% rabatt på ett valfritt plagg från herravdelningen, bra va :) Joachim fick min bonuscheck för jag köpte ingenting alls där. Visst är jag snäll? Så han behövde knappt betala nånting för ett par jättefina gråa byxor och en jättefin kofta (eller vad man ska kalla det?). Jag köpte någon topp på Gina tricot istället. Jättefin var den, och skön. Kan inte hitta någon bild på den dessvärre så kan inte visa om jag inte tar kort på den då men jag brukar inte visa upp mina kläder eller vad jag har på mig, haha. Köpte nagellack från Depend (bästa!) också. Nr 34 och 36. Ett illrosa och ett lite röd/orangeaktigt. Två för 39:- på Cubus, totally worth it! Har samlat på mig ganska många nagellack av det märket nu. Det är så billigt och håller faktiskt bra också. Efter strosande i affärer begav vi oss till Cityfrisörerna för Joachim ville klippa sig, igeeen, han klipper sig helatiden och jag aldrig. Det blev fint! Sen åkte vi hem, jag höll på att dö av hunger, vi köpte pitaburgare sen var jag med i gamet igen! Nu är jag pigg och mätt och Joachim har sovit i kanske en halvtimme redan, nej mer... så nu sitter jag alldeles ensam, IGEN! Stackars mig.

Nu slog klockan 00:00. zomg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0