13:37

ZOMG! Klockan är nu 13:37 när jag börjar skriva det här, haha. OMG PRO!
Idag har jag gått upp tidigt och varit trött som ett as bara för att det var tvättdags. Måste försöka tvätta regelbundet så man inte står där med dom sista kläderna som man knappt vill använda... varför är det så jobbigt att tvätta? Liksom det tar inte så värst lång tid och det är ju verkligen värt det, ändå vrider man på sig varje gång det kommer på tal att boka tvättid för att alla strumpor och underkläder börjar ta slut. Jaja hur som helst har jag gjort klart det nu och vikt allting fint i soffan för att det snart ska läggas in prydligt i garderoberna.
Imorgon kommer världens finaste Jannike hit och ska bo hos mig (oss) i ett par dagar tror jag så jag måste städa hela lägenheten för det ser ut som skit här. Även fast man städar så blir det smutsigt och äckligt på bara någon dag igen, hur är det möjligt? Iofs, eftersom det är jag och Mr. Fatty-boomboom som bor här så är det väl inte så konstigt egentligen.
Vi kollade på Kung Fu Panda igår på datorn och den var faktiskt rolig, rekommenderas varmt!
Dags att göra nåt annat en stund, typ äta eller nåt. Shozan så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0