5:e augusti

Idag kl.20:16 ska jag möta min fina Jannike på T-centralen och vi ska ha det sååå mysigt dom här dagarna! Love you!
Och om en vecka fyller min Älskling är, hoppas han blir glad över att bli 19 år! Hihi, plutten, jag blir ju typ gammal... 20 bast! Då får man äntligen springa på systemet alldeles själv, vilken relief, tänk att inte behöva "fixa" någon mer gång, att man kan gå dit själv och köpa allt man vill ha. Jag ska alltid ha alkohol hemma!!!
Det är sent och jag borde sova men jag är inte så jättetrött, jag var det innan men smart som man är så sover man ju inte när man är som tröttast utan väntar gärna lite, ända tills sömnigheten försvunnit, smart drag. Vi kollade på Landet för längesedan och den var väldigt kort? Typ en timme bara, men den var så himla sorglig så det var väl lika bra. Jaja ska inte sitta här och uggla (kommer säkert göra det ändå men jag försöker intala mig själv att inte göra det), ska försöka sova snart eller nåt... nåt. Bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0