B som i Bag in Box

Lördagsmorgon, vaken sen typ en timme tillbaka, mår super, solen skiner utanför mitt fönster och jag väntar på att min mamma och lillebror ska svänga förbi här om typ två timmar. Jannike drog för en timme sen för hon skulle träffa sin lover innan hon tog tåget hem, naw! Bitchen Anna ska ju också dra hem till Dalarna, svikare hela bunten... men jag får ju som sagt gott sällskap utav min lillebror! Men han är sååå kaxig, haha. Vi ska mysa och kanske gå på Gröna Lund eftersom han snart fyller år! Gullungen då! Jag vet dock inte om jag är kapabel till att åka massa crazy karuseller och allt som finns där...
Igår var det ju 080808 men jag brydde mig inte, varför ska man göra det liksom? Jag var inte det minsta partysugen, var bara allmänt seg, vi drog till Willys och handlade massa godis, chips, ostbågar och läsk och fettade hemma hela kvällen/natten med TV och filmer. Sånt uppskattas typ 1000 gånger mer än att försöka bajsa upp något festsug på Stureplan. Det lär ju ha varit sjukt mycket folk där dessutom så man lär väl bara ha varit en myra i all smet. Det kanske var skitkul, det får jag ju aldrig veta men jag är ändå glad att jag stannade hemma och är så pigg som jag är nu. Vi kollade en del på OS-invigningen som tog typ 100 år. Den var helt grym men jag stör mig ändå på Asien och hur dom beter sig mot sin befolkning när det ska ske någon stor tillställning. Att bara dom "fina" får visa sig och allt sånt, asiater har typ inga gränser det är så himla wack. Dom ska alltid vara bäst, störst och vackrast när man verkligen kan konstatera att dom är motsatsen på alla dom punkterna, haha. LATINAS DOES IT BETTER! Så sant, så sant...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju sjuk i huvudet hur kan du dra alla asiater över en kant? vet du hur stort asien är ditt jävla rasseägg?



du är sjuk.

2008-08-10 @ 15:18:04
Postat av: bajka.blogg.se

haha alltså orka ta allt seriöst till 100%, inte som att jag spottar på en asiat om jag ser en. herregud! men asiater kan vara ganska läskiga men det fattar väl jag att alla inte är så! orka att du kallar mig rasseägg när jag inte är ett ägg och inte rasse, ser jag ut som en rasse? jag är ganska svart...

2008-08-10 @ 15:31:57
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju så jävla korkad, man måste inte vara vit för att vara rasist om du inte visste det, det handlar inte om det. herregud sluta du gör det bara värre genom att fortsätta skriva att "asiater är ganska läskiga" om nån sa det om latinamerikaner?skulle inte du ta illa upp? men det gäller ju inte alla. hur många asiater har du träffat?



och "jag är ganska svart" var det dummaste jag har hört. hört talas om svarta pantrarna? det finns svarta rasister, du är jävligt korkad om du går omkring och tror att ingen kan ta dig för rasist för att du ser för "utländsk" ut.ouff vad dum du är det är synd om dig

2008-08-13 @ 00:30:59
Postat av: bajka.blogg.se

men hahah jag sa ju att jag inte e rasist! så vad finns det mer att diskutera? och nej jag skulle inte ta illa upp jag skulle läsa igenom bloggen och sen ägna mig åt nåt annat... har träffat en del asiater!!



men snälla jag e inte rasist OKEJ?!!?! sluta tycka synd om mig när du inte ens behöver det, bara för du tar allt helt fel! haha. chillaxa.

2008-08-13 @ 23:16:45
URL: http://bajka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0