B som i Bag

Nu har äntligen lilla Jannike kommit hit för att hälsa på och göra alla glada, hur mysigt som helst! Min gullunge. Och hon kom in på skolan på Värmdö! Grattis, I love you! Kommer bli så himla grymt när du flyttat hit, då kan vi ses när vi vill!
Vi har mest slappat hemma men igår drog vi ut för lite partyparty! Jag, Jannike, Anna och Linn. Vi började med att förfriska oss lite här hemma innan vi drog in till Hötorget och sedan Chaplin's. När vi kom dit var det knappt nåt folk där, why? Anna sa att det brukar vara asmycket folk där annars... men såklart, med våran tur så hade det lika gärna kunnat vara tre stycker eller nåt, haha. Men det blev helt okej lite senare in på natten... förutom den där äckliga b*gen så hade kvällen faktiskt varit väldigt rolig! Han var skitjobbig och jag dissade honom helatiden och dissade honom åt mina vänner, men han fattade fortfarande inte vinken. Kan man vara tydligare än att säga åt honom att alla vi har pojkvänner och att han borde gå nu?! Trögfattade individer, varför finns dom?
Vi sprang till Sergels torg och tog bussen därifrån till Slussen (efter många om och men) och drog in på McDonald's, obligatorisk närvaro! Svepte i mig en Big Mac meny eftersom vi hade en timmes tid att fördriva. Jannikes lover kom förbi och vi satt där ett tag, sen helt plötsligt var det dags att röra sig ner mot bussarna. Vi kom hem hela och säkra!
Kan ju bjuda på lite bilder, se och njut:

  
  

Nu ska jag spela eller nåt, börjar bli hungrig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0