Bajslägenhet

Allting ser ut som bajs, allt ligger överallt och jag får nåt fel i huvudet. Allting ser verkligen ut som SKIT! Jag orkar inte städa heller, jag är så himla jobbig... men jag måste men liksom motivationen finns inte, även om allting som sagt ligger överallt! Jag skulle kunna sitta här hela dagen och göra ingenting och slösurfa... skulle lätt vilja beställa pitaburgare idag igen eftersom jag inte orkar laga mat eller diska. Shit vad lazy man kan vara!
Är i alla fall lite glad eftersom jag lyckats skaffa ihop tillräckligt med poäng för att få en gratis biobiljett nu! Det funkar faktiskt! Inget lurendrejeri! Och mitt paket från H&M har tydligen kommit idag så jag ska springa iväg till centrum sen och hämta ut det... jag är där typ varje vecka, börjar bli lite pinsamt. Jag har fått hem två klänningar, en väska, ett par skor och en cardigan, tror jag... minns knappt vad jag beställer. Nåväl, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0