Boring söndag

Alla dessa sega, tråkiga söndagar. Vad är dom egentligen bra för?
Man typ slösurfar hela dagen, spelar massa spel, småäter helatiden, har ont i huvudet, är trött, smått deprimerad, man vill göra nåt produktivt, man orkar inte, man degar i soffan, zappar mellan massa tråkiga program, sätter sig vid datorn igen, typ somnar, ruttnar ännu mer, känner sig sunkig osv osv osv. Åååh... vad göra? Funtar på att möblera om lite, eller ganska mycket. Måste bara låna dammsugaren av Bitchen så det blir rent här hemma men orkar jag verkligen gå över och hämta den? Liksom kolla ut, kolla vädret, vem orkar klä på sig för att gå ut i 5 min? Inte jag i alla fall. Jag bangar.
Idag har jag ätit två mackor. Till middag blir det korv med bröd. Kvällsmaten kommer antagligen bestå av mjölk och flingor. Bra eller? Jag är hungrig nuuu... kan inte nån laga nåt gott kött med potatis och sås? *dreggel* Eller typ en stor kladdkaka med grädde! *magorgasm*

Nä förlåt ska inte prata mat bara. Jag brukar inte vara så himla hungrig nuförtiden men nu kände jag verkligen suget. Whatever... ska nog börja möblera om nu även fast jag inte orkar. Och organisera om i garderoberna så allt blir fint och prydligt. Somebody has to do it, right?! Jag tror knappast att Joachim kommer slita sig från WOW bara för att göra det, haha. Förresten så saknar jag min mamma och hennes goda mat och hennes doft, hon luktar mysigt, hon är den mänskliga defenitionen av ordet mysig! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0