Cozy!

Igår fyllde min man år och jag tror att han blev nöjd med sin födelsedag. Han blev glad över mobilen i alla fall, det skulle jag också ha blivit! Och hans "Bad motherfucker"-plånbok. Så himla cool! Det är en sån som Samuel L. Jackson har i Pulp Fiction. På kvällen gick vi på bio med hans bröder och några kompisar. Vi såg The dark knight och den var faktiskt grym. Annorlunda men jag vet inte om man kan påstå att det är en genom tidernas bästa film? Men ja bra var den och man blev ganska ledsen när man tänkte på att Heath Ledger faktiskt är död... han borde leva och se hur mycket folk gillar filmen och framför allt honom i rollen som jokern.
Idag har vi fikat lite hemma hos Joachims mamma, det var mysigt. Väl hemma igen köpte vi pitaburgare (mumma!) och fettade framför TVn. Kollade på Project runway och det är ju bara sååå himla bra! Alla är så grymma, liksom hur kan man göra massa kläder på några timmar?! Helt sjukt! Tänk att kunna sy massa coola kläder till sig själv och andra, vad uppskattad man skulle känna sig. Vad bidrar jag med till universum för tillfället liksom? Haha, dags för WOW eller nåt nu. Ta-ta!


Gratz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0