Cravings!

Jag vill verkligen ha min höst/vinterjacka/kappa NU! Hittar så många fina och olika som jag vill ha. På Nelly finns det massa fina men vissa av dom är som välkänt ganska dyra, men dom här två från Ichi ligger runt normalpris tycker jag och dom är snygga båda två:

 

Om jag skulle köpa en av dom, vilken tycker ni jag ska köpa då? Skulla även vilja ha en kappa som är mer "strikt", alltså rak och med fina knappar och liksom enkel. Inte ha någon speciell form som dom här två. Åh svårt...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Omöjligt att välja ju, ursnygga båda två!!!:D Men kanske jag skulle ta den svarta ändå?

2008-08-26 @ 16:41:55
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0