Den 24e!

Förresten så flyttar Jannike ner hit till Stockholm på söndag<333 Hallå jag dör!!! Allting kommer bli så jävla bra jag känner det på mig. Måste bara styra upp en del saker i mitt liv men allting kommer gå jättebra ska ni se. Jag är nöjd med vad jag har lyckats prestera i mitt liv ändå. Jag kanske inte är på toppen av nån karriärstege men jag har ändå hunnit med en del genom mina år och dar. Jag har en egen lägenhet som inte så många har. Jag är faktiskt lite stolt över det,  den kanske inte ligger i det finaste området men jag bor ändå bara ca 20 min från stan!

Jannike jag längtar efter dig så jag kan träna med dig och springa med dig och snacka skit och äta och mysa. Du är så jävla bra och så himla vacker. Åååh kom hit nu!!!



Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0