Det funkar, på riktigt!

Jag skrev förut om gratisbio.se och att jag beställt hem min biobiljett nu. Vill bara påminna er om att regga er här (skriv bajka i fältet där dom frågar om du blivit värvad av någon) och få 75 poäng direkt eftersom ni blivit värvade av mig! Annars får man bara 50 poäng. Det som är bra med det här är att det faktiskt fungerar, helt på riktigt. Jag är också en tveksam person och trodde inte det skulle funka först men det gjorde det och snart dimper min biobiljett ner i brevinkastet! Hur bra som helst, och helt helt gratis! Just nu får man en biobiljett om man lyckas värva två nya medlemmer, hur bra är inte det?! Börja fixa gratis prylar nu! Man kan få biobiljetter eller presentkort på massa affärer som t.ex. H&M, Mio, Vero Moda, Åhléns, Body Shop m.fl. m.fl... för bra för att vara sant, bara det att det faktiskt är sant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0