Fredag

Idag är det fredag. Skönt på nåt sätt även fast det inte gör mig någon skillnad, mer än att jag kommer ha sällskap om dagarna.
Vaknade av att nån störande jävel borrade i väggen nånstans, det låter verkligen som att dom borrar brevid ens huvud för det låter så himla tydligt. Det förstörde verkligen min morgon. Så himla jobbigt, jag är helt slut nu liksom. Hade tänkt göra massa viktiga saker men tror inte jag orkar/hinner med allt idag eftersom jag gått upp så sent. Vet inte ens om jag hinner säga hej till slynan på hennes jobb innan hon gått hem. Annars får jag väl holla at her i helgen helt enkelt!
Jag försökte ladda hem White chicks men den finns ju ingenstans! Inte så att det går snabbt att ladda ner i alla fall, hat... jag ville verkligen se den! Ååh vi såg 10 orsaker att hata dig igår och Heath Ledger var ju med, jätteung och gullig och nu är han död :( Så himla sorgligt verkligen, tycker det är så sjukt. Alla borde leva tills dom blir gamla, inte försvinna i förtid.

Nog pratat om döden. Nu måste jag äta nåt och ta en dusch osv och ringa H&M m.m. m.m. Bara massa tråkiga saker. Ska göra det klart så jag kanske kan möta upp Joachim efter skolan. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0