Godmorgon!

Har varit vaken ganska länge redan men godmorgon i alla fall! Solen skiner och det får väl varenda själ överlycklig?! Har ju varit så lite sol på sistone så man blivit deprimerad. Tacka solen för glada människor vettja.
Inatt drömde jag ingen mardröm men en annan dröm, nämligen att jag fick barn! Med Joachim, en liten son som var hur gullig som helst. Ja jag fick se mitt barn, jag blev inte besviken. Han hade mörkt hår och mörka fina ögon, inte så brun i hyn dock. Han hade världens gulligaste skratt och kunde t.o.m. prata även fast han var nyfödd, haha. Världens minsta fötter hade han också och tydligen tyckte jag inte ens det var jobbigt att föda... hmmm weird! Tänk om allt blir verklighet? Läskigt att jag faktiskt fick se barnet, man brukar ju inte få såna saker avslöjade som man är så nyfiken på. T.ex. i drömmar då jag håller på att dö så vaknar jag alltid upp innan jag dött, för det ska man bara inte få veta hur det känns, i alla fall enligt drömmarnas regler. Det finns en dröm som återkommer då och då och som jag har drömt i flera år nu... jag fightas med några män som är mycket större än mig, en av dom tar fram en pistol och skjuter mig i huvudet och jag ramlar till marken men jag dör inte på en gång, jag ligger där och känner hur det rinner nåt varmt från huvudet och jag känner mig helt borta, ser att det rinner nåt rött men kopplar inte riktigt, känner fortfarande det där varma som rinner och jag känner hur jag börjar somna in, men då vaknar jag. Läskigt att jag drömmer den så ofta. Jag drömmer nog till 70% drömmar där folk vill döda mig eller slår mig eller hugger mig osv... varför då? Läskigt det där. Drömmar överhuvudtaget är ju sjukt att man kan ha, varför har man dom?
Tåls att tänka på :)
Nu ska jag äta en macka och göra mig i ordning lite, ska försöka slänga ihop ett CV för hand (palla). Problemet är bara att det inte finns nåt papper här uppe i lägenheten utan nere i källaren och jag är seriöst rädd för att gå ner dit själv.


XOXO /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0