Hat!

Internet slutade fungera typ var 3:e minut i kanske en timme så man var tvungen att dra ur alla sladdar och starta om routern HELATIDEN. Det var ganska påfrestande, man kunde inte göra nånting. Fan vad man är beroende av internet egentligen. Nu fungerar det i alla fall och tack gode gud för det, pallar inte en söndag utan internet, hahah, det hör ju liksom ihop. Finns typ inget på TV (förutom Project runway-maraton på 3an) så man sätter sig automatiskt framför datorn. Egentligen borde jag städa, diska och sånt men det orkar jag inte, jag tycker jag städar helatiden! Why?

Igår gjorde jag mest ingenting under dagen... gjorde om bloggen lite så jag satt med massa koder osv i flera timmar, ändå är det ingen stor skillnad, har bara ändrat småsaker. Nu kan ni också lyssna på lite musik som jag gillar om ni kollar i menyn längst ner, där är det en liten blå sak som låter om man vill :)
På kvällen blev det (väldigt spontant från min sida) utgång. Först begav vi oss till KGB bar vid Hötorget. Det var varmt och mycket folk, och väldigt speciellt sådant. Vi blev inte så långvariga utan drog sen vidare till Bar 122. Det skulle tydligen vara nån Hiphop-kväll men det var typ 0 med folk där, men jag tyckte inte det spelade nån roll iofs. Det är skönt med ställen där man kan sitta ner och prata och när man faktiskt hör vad man säger. Hur som helst så var det helt ok där, med lite överraskningar i kanten. Slutstation blev såklart McDonald's i Slussen innan vi begav oss hem, men jag var mest utanför i kylan och pratade i telefon. Väl hemma slocknade jag ganska direkt. Vaknade ganska pigg och kry och mådde inte alls dåligt förutom segheten som man inte kan komma ifrån. En vanlig söndag helt enkelt.
Har rensat ur min garderob lite, har funderat länge på att sälja en del grejer på Tradera som jag ändå vet att jag inte kommer använda eller som jag vet att jag inte behöver, dessutom behöver jag lite cashios hehe. Så kolla in där lite senare ikväll. Kommer finnas kläder från H&M, Gina tricot... ja ni får kolla helt enkelt!

Imorgon flyttar Jannike hit!!! Me so happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0