H&M är bäst!

Jag älskar verkligen H&M! Idag mötte jag Joachim när han slutat skolan för vi skulle fixa lite bankgrejer och när vi gjort det klart tog vi en sväng in på H&M för att jag skulle köpa Dove's kroppslotion som man stegvis blir brunare av (Dove summer glow body lotion), har bestämt mig för att inte bli likblek i höst/vinter. Köpte även den som är till för ansiktet, tänkte försöka sluta sminka mig helt, eller typ bara använda mascara men ingen foundation eller så. Hur som helst, tillbaka till dit jag ville komma haha, när jag köpt klart Dove grejen så ville jag bara kolla en snabbis på kappor och hittade jag en eller?!?!! En jättegullig svart (finns i grå också) kappa med lila innerfoder, hur fint som helst! Jag tänkte absolut inte på att köpa den då jag antog att den skulle vara dyr men jag ville testa den i alla fall och den satt faktiskt helt okej och kändes ganska mysig då den hade en ganska speciell krage. När jag sen såg prislappen var jag fast... ynka 298:- för skönheten, omg! Jag bestämde mig för att jag måste ha den då den inte ens är dyr. La undan den till imorgon då det är clubdag och 10% rabatt :) Ibland kanske det ändå finns nån sorts snäll liten gud där uppe som ger mig det jag vill ha! Haha. Kanske kan visa en bild på den nåndag...
Nu har jag i alla fall smörjt in mig med Dove krämerna och vill att dom ska verka nu nu nu! Jag vet att det fungerar i alla fall för jag har testat förut, fast bara på kroppen.
Vi åt lax med potatis till middag idag<333 Åååh orgasm! Och så var jag duktig och diskade undan all äcklig disk så nu känner man sig mer värd den där jackan också!
Snart blir det säsongsfinal på Project Runway, blir helt exalterad samtidigt som det blir tråkigt att det slutar... vad ska dom sända istället för det nu då? Nån som vet? Nä nu ska jag spela lite!


Dom här stövlarna hade inte varit helt fel till min nya jacka!

XOXO /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0