I love H&M!

kärlek

Jag älskar H&M. Fick hem min bonuscheck på 250:- idag! Jag tackar ja! Undrar vad man ska lägga pengarna på? Jag skulle verkligen behöva en ny höst/vinterjacka, skulle vilja ha en fin kappa... svårt det där, jag vill liksom ha allt. Orka vara jag. Såg att min biobiljett från gratis bio är skickad nu också, får den väl imorgon, sweet!
Fick en hög telefonräkning. Jag bajsar på mig jag orkar inte med alla räkningar, varför måste allt vara så himla dyrt? Kan inte allt vara gratis typ varannan månad eller nåt. Bra förslag?

Vi såg The love guru och What happens in Vegas igår. Film nr.1 är nog bland det sämsta jag har sett medans film nr.2 var helt okej, rätt rolig faktiskt. Jag gillar Ashton Kutcher och Cameron Diaz, båda två är så söta och bra skådisar. Skådisarna i film nr.1 var mest stela och tråkiga (förutom Justin då hähä, nej okej han var inte så jävla bra i den filmen...). Vi somnade inte förrän halv 5 imorse kanske så jag är ganska seg idag även om jag vaknade helt klarvaken runt 12 av all reklam och post som ramlade ner genom brevinkastet. Har tagit en nödvändig dusch så nu känner jag mig fräsch och lugn, även fast jag inte borde vara det kanske. Nåväl, ska göra mig några mackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0