Jättenöjd

Jag är jätteglad över kläderna jag fick hem från H&M. Båda klänningarna var jättefina och mysiga! Skorna passade och var sköna och koftan var också fin. Väskan var som väntat lite för stor och passar inte mig så bra eftersom jag är ganska kort och liten. Synd, tycker om den annars för den är stor och bra. Well... jag och Joachim bestämde oss för att städa till slut eftersom det började bli olidligt med stöket så nu är det typ rent och fint här igen, notera typ! Får fortsätta imorgon, all disk är fortfarande kvar eftersom ingen orkade ta tag i det och tvätten är också kvar men det får vänta till på lördag. Skönt att komma i ordning med allt igen eftersom Joachim snart börjar skolan och hur kul är det att vakna upp en tidig skoldagsmorgon till kläder, skräp och smuts som ligger överallt?

Min huvudvärk tar verkligen kål på mig... man köper alvedon helatiden men det hjälper mig inte det minsta om jag inte har tur då, vad är dom bra för egentligen? Jaja jag får väl ta två till nu så jag kan få nån sömn sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0