Kladdkaka+morgonmys

pussIgår hemma hos Linn åt jag en supergod kladdkaka och vi hade det mysigt. Snackade mest skit och så värvade jag Linn till gratisbio.se också! Hihi. Vi satt och plockade poäng ett bra tag. Som vanligt gick vi hemifrån i sista sekund när jag skulle åka hem och jag fick springa den sista biten för att hinna med tunnelbanan till Slussen, så himla typiskt oss! Var hemma runt halv 1 och jag var trött för första gången på länge. Somnade ganska fort faktiskt. Känner mig piggare idag men har absolut ingenting att göra istället så allting suger ändå... Joachim är och spelar "fotbollsgolf" nånstans och jag har ingen aning om när han kommer hem... jag har boooring.
Låg och myste med Grisa jättelänge imorse. Hon är världens bästa katt. Hon är min dotter. Vi är t.o.m. ganska lika! Tro det eller ej! Kanske bara ska mysa med henne hela dagen och gotta oss. Jag kanske ska baka en egen kladdkaka? Mmmhh... låter som en idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0