La mentira

Sitter här och lyssnar på Manu Chao och är så gott som nyvaken. Eller jag vaknade för lite mer än en timme sen men jag börjar kvickna till nu. Jag hatar mig själv jag kan aldrig somna om nätterna. Somnar liksom runt 4 på nätterna medans Joachim ligger brevid och sussar sött sen långt tillbaka. Hatar det, liksom man blir så himla seg på dagarna och att gå upp tidigt finns ju inte direkt på mitt schema. Känner mig som en zombie... pratar om massa skit med min slyna nr.1 på msn och segar... ska man orka göra frukost? Om man får kalla det så vid den här tidpunkten, eller blir det automatiskt lunch då?
Slyna nr.2 fyller 20 år idag! WOHO! Men det går inte att få tag i henne hahah så misslyckat. En fika minst måste ju bli av!klad

Fick hem min biobiljett idag! Hur bra som helst, glad att det faktiskt fungerar! Får se vilken film man ska gå och se då. Man behöver ju inte gå nu eftersom biljetten gäller i ett år. Finns ändå inte så många filmer som jag vill se just nu. Isåfall Arkiv X, men är den värd en gratisbiljett? Haha. Jag vill att det ska kännas rätt till 100%!

Nu gick slynan och rökte och det ger mig bara ångest eftersom jag inte har några cigg hemma... åååh vilka problem jag har! Dags att göra sig i ordning eller nåt, äta typ... chau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0