Mer ångest än någonsin...

Jag hatar den kommande tiden. Jag är fattig jag får någon skada... hatar den här ångesten man känner, det ska inte behöva vara så. Usch.
However, måndag igen och en ny vecka (total ångest!!!). Jag är ensam hemma igen och känner mig lite ledsen... antagligen p.g.a. ångesten. Haha ÅNGEST! Bajs också... ska typ städa och göra rent här hemma, fota alla kläderna och lägga upp auktioner på Tradera, handla mat, laga mat och så tänkte jag baka en kladdkaka idag faktiskt. Jag och Joachim har bestämt oss för att sluta vara såna överdrivna gottegrisar så vi har inte ätit godis eller druckit läsk på evigheter (känns det som i alla fall) så jag börjar få ett översug nu eller nåt och måste dämpa det så då får kladdkakan duga!
Är fortfarande trött, somnade ganska sent men vaknade ändå tidigt, kunde inte somna om imorse när pälsk skulle till skolan så jag låg i sängen och försökte verkligen somna men det gick inte. Nu vill jag bara sova igen men det känns inte så smart. Kanske lägger mig och glor på tv eller nån film sen... försöker bli pigg genom att lyssna på olika Pakito-låtar. Blir man inte väckt av det så vet inte jag....
Måste bara säga att jag älskar nagellacket från Depend som jag köpte, speciellt det neonrosa! Me likie! Och att jag har uppdaterat min lilla blåa sak som spelar musik! Har lagt in lite fler låtar.
Godmorgon förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0