Möblerat om

Nu har jag möblerat om, med lite hjälp av mina fina pojkvän. Har ställt allting typ helt annorlunda jämfört med hur det såg ut innan. Skönt med en ny look. Liksom vi hänger bara i ett rum då vi bor i en etta så det gäller att ändra om lite då och då för att inte spy på stället, och ett sånt ryck fick jag idag och bra var väl det. Allting känns mycket större. Nu sitter Joachim t.o.m. i hallen vid datorn, vi bestämde oss för att flytta den dit. Och jag sitter här i en skön fåtölj, mmh!
Jag är fortfarande hungrig men jag insåg nu att vi inte ätit middag idag! Herregud det är ju snart dags för kvällsmaten ju! Det här visar verkligen hur lata vi är, vi ska äta korv med bröd och ändå har ingen orkat laga det och nu är det kväll, hahah. Men jag kan ändå skylla på att jag faktiskt ägnat flera timmar åt att möblera om och städa och plocka undan.
Jaja dags att göra dom där sabla korvarna nu, magen protesterar + en film på 5an med Drew Barrymore börjar om 5 min (hon är gullig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0