Mörkt och tråkigt

Det är mörkt i Stockholm nu. Det skulle vara mysigt med regn men ändå störande. Börjar det åska blir jag nojig och måste stänga av allt som har med ström att göra men Joachim kommer vägra bara för att han spelar WOW så vi kommer väl ha en rolig diskussion om det känner jag på mig.
Pride i helgen, är det kul eller? Har aldrig varit och kollat på paraden eller nånting, vet egentligen inget om vad som händer mer än att det är homosexuellas högtid typ. Kanske drar dit med Bitchen och kollar.
Jag känner mig otroligt bitter och seg idag... det kanske märks. Det är fredag hallå bjud på lite roligare väder?!
Och jag stör mig på idioten som ringde mitt i natten/på morgonen typ hundra gånger, fattar inte ens vem det var, jag känner ingen Pekka i Nusnäs, hahah... nej nu åskar det!!! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0