Nattuggla

Ja jag har blivit en riktig nattuggla, mot min vilja! Jag vill också vara jättetrött tidigt på kvällarna och vara tvungen att sova. Hatar att sitta uppe ensam när det är mörkt och alla själar sover. Alla utom jag och Anna haha... jag kan inte ha någon lampa tänd heller för då väcker jag Joachim så jag sitter här i mörkret hahah, så himla mobbad. Jag är hungrig men vågar typ inte ens röra mig ifall han vaknar. Hatar att vara nojig. Är typ rädd att han ska vakna när jag trycker på tangenterna t.o.m. haha! Vågar inte ens tända en cigg! Jaja... undrar när man ska sova då, internet är inte roligt på natten för ingen är vaken och uppar nån blogg eller så. Det är bara jag och cyberspace nu liksom. Har redan kollat in alla bloggar och diverse andra sidor som jag brukar kolla på så nu finns det ingenting kvar att göra typ... är sååå hungrig åhhh kan inte Joachim råka vakna och säga att han inte vill sova mer... hatar mig själv.
Ska åka och handla lite "imorgon" och lämna in ett CV. Hoppas hoppas det blir napp i sjön. Ska säga hej till min favoritslyna också som ska jobba för första gången på sitt nya jobb precis i närheten dit jag ska, hihi, vi kanske blir grannar!

Blev förresten ingen kladdkaka igår, istället blev det chokladbollar vilket var minst lika gott, tack Älskling :) Jag var snäll tillbaka och lagade ju mat och diskade massor+kliade honom på ryggen och masserade och sånt när han skulle sova. Vi är bäst! ♥ Grisa också förstås!
Ångest... ska försöka göra en macka jag dör verkligen av hunger! Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0