Ni får vänta lite till

Har inte orkat tagit tummen ur röven för att slänga upp auktioner på Tradera, men imorgon lovar jag att jag ska fixa det, om nån nu är intresserad hahah. Har bara gjort ingenting hela dagen, menar verkligen att jag inte har gjort nånting... Joachim fick laga maten idag (igen). Ibland måste man få slappa sådär fullt ut faktiskt, men jag har lovat att röja upp här hemma imorgon. Fick lite nya bilder av Jannike idag från den gången vi var på Chaplins så det blir ju typ gamla bilder men men... har inte några bilder från igår, vet inte varför jag inte tog några? Gutta tog några bilder men har inte fått dom ännu. Aja jag bjuder på dom här så länge:


  
  

Varför ser jag alltid så himla bajsnödig ut på alla bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0