Pissväder!

Ursäkta mig men fyfan vilken tråkig dag... det bara regnar och regnar helatiden, verkligen helatiden! Varför liksom? Det spöregnade ju igår, räcker inte det? Jag och Joachim gav oss faktiskt ut för att åka till Sickla och handla på Willys. Vi slogs om paraplyt och blev dyngsura, Joachim tyckte jag var dålig på att hålla paraplyt *ledsen*. Handlade lite mat och lite gott, vi köpte också en dvd-box med Landet för längesedan-filmerna. Ja vi tycker att dom är bra! Annars idag så har jag städat hela badrummet och köket, badrummet är skitsnyggt nu! Har diskat också och lagat mat. Duktig jag är, ändå är jag inte klar ännu, måste fortsätta städa imorgon... alltså shit jag hör verkligen hur det öser ner regn och det blåser som aldrig förr, gardinerna fladdrar ju! Sunkigt väder alltså! Så jävla ovärt, hata Sverige (ibland, eller okej ganska ofta).

Ååh jag vill att paketet från H&M ska komma. Väntar på ett par svarta byxor med dragkedja nere vid benslutet. Ganska fina, dom var på rea också tror jag så det var faktiskt ett kap. Joachim väntar på ett linne som är med i paketet också, det kostade typ 29,50:- billigt eller vad?! Älskar H&M!

    
  

Byxorna + gamla mobbade bilder från en utekväll som var lite crazy (när jag fortfarande hade långt hår) + en annan sunkig bild på mig och Bitchen (I look like a dude)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0