Rädda mig!

Jag har tråkigt. Kan inte alla lämna tips på bra bloggar, även era egna, så jag har något att göra om dagarna :) Älskar att slösurfa runt på massa olika bloggar och läsa om allas liv osv... stört egentligen att man kan fastna på vissa bloggar och känna ett beroende att kolla in dom varje dag, även fast man inte känner personen det minsta lilla.
Annars då... jag känner mig fortfarande trött, börjar bli hungrig, har tvättid kl.13 och ska på kräftskiva ikväll hemma hos Linn (även fast jag inte äter kräftor eller något sånt, men jag skulle få kycklingpaj) vilket ska bli mucho trevligt! Kanske tar med mig kameran och tar några "söta" bilder.
Förresten, är det dags att inse och acceptera att hösten är påväg? Det börjar bli cirkus 11 grader, som högst kanske 15. På sommaren var det ibland 25 grader i skuggan! Nu kan man ta på sig jacka utan att det blir för varmt och igår frös jag t.o.m. Det blåser som satan och det är mest gråa dagar. Det regnar typ varannan dag också. Man börjar tänka på stora, mysiga, stickade tröjor och jackor istället för alla snygga klänningar och kjolar. Vad sorgligt, det var min sommar det. Gick alldeles för snabbt och nu får man vänta typ ett år till... "jippi". Då är jag äntligen 20 (herregud jag fyller år om inte ens två månader, börjar bli gammal) och kan glassa med hur mycket dricka jag vill, när jag vill! Vad skönt att bli oberoende av alla 20+ människor. Men jag är redan gammal nog för att göra mig en macka och fixa ett glas juice, eller hur?! Bye!

XOXO /C

Kommentarer
Postat av: Martin

Söt bloggdesign! Lite japan/manga inspirerad va?:)

2008-08-29 @ 22:12:19
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0