Så var man här igen...

Ja här sitter jag nu igen under nattetid och läser massa bloggar och glor runt på Tradera, en helt vanlig jag-kan-inte-sova-så-jag-kollar-runt-på-massa-meningslösa-saker-natt. Usch när ska jag skärpa till mig och bli trött på riktigt? Helt sjukt vad jag var utslagen imorse, jag bara sov och sov och ville aldrig gå upp kändes det som. Jag var liksom fast, tryckte bara av alarmet helatiden. Seriöst det var inte bara "åh shit vad jag är trött jag orkar inte gå upp" känslan utan det här var något ännu värre än det, helt serri!
Har målat om naglarna i min ensamhet, eller Grisa höll mig sällskap, så nu är mina rosa naglar borta och istället är dom lite orange-/rödaktiga. Fint blev det i alla fall.
Jag har seriöst börjat natta Joachim. Alltså jag pillar i hans hår, kliar honom på ryggen, masserar honom över hela kroppen och klappar honom jättesnällt i ansiktet och sånt. Han har blivit bortskämd och sover typ inte om jag inte nattat honom, hahahah så himla gullig du är Älskling. Nu sover han med min tröja som jag har knutit runt hans huvud som en ögonbindel så han inte ska bli störd av lampan. Han ser ut som en ninja typ. Min gulle! Du är bäst :) Och han var så himla söt imorse när han lämnade en lapp på bordet där det stod "Jag älskar dig, lycka till idag ♥ /Joachim" och så låg det tre cigaretter brevid, hahah nawww är det inte kärlek så säg :)
Man borde sluta röka nångång, men det är så himla svårt tro mig jag har försökt, det är liksom en vanegrej och jag får psykbryt av att inte ha en cancerpinne i handen t.ex. när jag är på stan, väntar på bussen eller blir allmänt sugen. Det är som att ens ipod skulle gå sönder eller nåt när man verkligen alltid lyssnar på musik, fattar ni? Jaja det får bli ett senare projekt, typ när jag ska ha barn hahah. Hmmm... nu ska jag slösurfa lite till och så får vi se om jag uppar igen eller bestämmer mig för att lägga mig brevid min ninja och försöka sova. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0