Saving private Cecilia

Joachim är påväg hem nu typ, min räddare i nöden. Jag har verkligen inte gjort nånting, har bara ruttnat framför datorn... har kollat på musikvideos på youtube och kollat runt på massa bloggar. Ska snart börja med maten så den är klar när Älskling kommer hem. Duktig hemmafru jag är va?! Och snäll.
Är det någon mer än jag som hatar när H&M får in dom nya kläderna på internet och man går in där det första man gör varje torsdag morgon men när man kollar så är det snyggaste helt slut så man kan inte ens kolla på plaggen. Jag hatar er som knycker åt er allt så att jag inte ens får en chans att spana in kläderna
:'( *ledsen i ögat* Alla coola plagg försvinner direkt och tankarna börjar flyga runt i huvudet... "undrar hur mycket den kostade? Den kanske var jättebillig och samtidigt snygg, klart den tog slut direkt då" "undrar om dom får in den igen?" "den kanske var skitdyr och bara alla rika hade råd med den" "den kanske inte är så snygg som den ser ut, hoppas" osv osv... ska man behöva gå upp kl 6 på morgonen och sitta klistrad framför datorn tills dom släpper kläderna eller?
Nu skiner solen, gött! Dags för spisen.

Ps. Det är en skitstörande geting i köket som Grisa jagar helatiden och hon hoppar och klamrar sig fast i gardinerna så hon typ förstör dom. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0