Se så duktig man kan vara

Nu har jag diskat också, fick nåt ryck och klarade inte av synen av ett smutsig-disk-berg. Nu känner jag mig som en mycket bättre människa! Imorgon ska jag kolla runt efter nytt jobb dessutom, det ni!
Undrar vad man ska prestera imorgon i övrigt... typ ingenting tror jag. Ingen utgång eller nåt heller för jag är fattig och har inte ens lust, dagen det suget kommer blir jobbigt. Kommer vara pank ett bra tag framöver och tro mig det känns inte kul alls. Jag minns hur jobbigt det var att vara bankrutt när man bodde hemma men det är en helt annan sak nu när man har egen lägenhet att betala, telefonräkningar, räkningar för internet, elräkningar, köpa mat till oss och även katten... listan kan göras lång, helt galet vad mycket pengar allt kostar. Måste lära mig att hantera min ekonomi bättre.

Tänkte tipsa om ett spel man verkligen kan fördriva tiden med eller bara ägna sig åt när man har lust helt enkelt. Bra för mig, där kan jag i alla fall föreställa mig att jag har bra cashflow typ, haha: Big money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0