Snark...

Nu ligger Joachim och snarkar. Typ sötast ever, haha. Idag lyckades han somna på egen hand i alla fall :) Han var så trött, han går ju i skolan halva dagarna och han börjar tidigt varje dag. Aldrig någon sovmorgon, är inte det lite konstigt? Som sagt så möttes vi upp vid Forum för att köpa min kappa. När vi gjort det åkte vi till Sickla för att gå till Willys och lämna in mitt CV men innan det kollade vi runt efter en jacka till J inne i gallerian. Fanns ingen speciell dock, men det finns en jättefin på H&M's hemsida! Men det får nog vänta lite... vi handlade lite och sa hej till min väninna Anna som numera står och säljer bullar och sånt där nere vid systemet hahah, så himla söt! Vi tänkte ta bussen hem och då måste man åka från Sickla med buss till Forum och det gjorde vi. Vi kollar tabellen där och ser att bussen hem går 17:15. Okej då tänker vi och vi var där tidigt och går till Vikdalsvägen för att vänta där... vi väntar och vi väntar osv osv osv... det kommer ingen buss, mitt humör blir lika med surt, jag blir ännu surare, inser att bussen inte kommer komma, det är kallt som fan och jag börjar frysa, blir förbannad, äter lite gratisgodis, vill hem och äta mat, fryser ytterligare och blir ännu mer pissed off tills bussen slutligen kommer, men det är inte 17:15 bussen som kommer, nänä det är nästa buss som går 17:59, alltså bussen kom aldrig den bara försvann. Busschauffören sa att det berodde på personalbrist men det tror jag inte en sekund på. Dom kan ju inte bara ställa in bussar hit och dit?! Tänk om man ska göra nåt jätteviktigt! Jävla retards alltså... vi satt alltså i nästan en timme och väntade på buss hem, jävla skit säger jag bara! Vi tröstade oss med pitaburgare och blev mätta och gladare. Nu känner jag mig också ganska trött. Blir egentligen trött typ vid fem, sex på eftermiddagen men man vill ju inte lägga sig då för då vaknar man ju mitt i natten... jaja, vilket meningslöst babbel jag kör med.

Här kommer tröjan och örhängena jag beställde från H&M sen får det vara nog:
 
Tröjan verkar hur mysig som helst<3 och örhängena är jättegulliga!

XOXO /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0