Tjolahopp!

Haha "tjolahopp" är så himla fult... jaja, nu är jag hemma efter en snabb visit på Linns jobb i Gamla stan. Jag var där för att prata med hennes chef då hon sa att det behövdes folk, och visst hon behövde folk nu men det verkade inte vara så långvarigt eftersom det blir mindre kunder helatiden och det fattar ju jag också. Men det var ändå synd. Hon behövde typ en riktig kallskänka och det är ju inte jag. Så sökandet går vidare, ska handla på Willys idag så tänkte fråga dom då jag sett en skylt där det står att dom söker extrapersonal, men min fråga är om det bara är extra eller mer än så. Börjar bli sååå rastlös!
Jag dör typ av hunger så jag ska göra mig en god macka eller två. Vi var och handlade lite frukostmaterial igår, mums.

Btw, Eric Prydz - Pjanoo är så jävla bra (ett plus att det är dansande indianer i videon haha)! Dom använder den låten i Project Runway reklamen och jag kände verkligen igen låten men kom inte på vilken det var men nu så! Cyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0