Torsdag!

Idag är det torsdag igen = massa nya kläder på H&M's hemsida som jag blir alldeles till mig av! Det jobbiga är att jag inte kan beställa nåt speciellt eftersom jag är så fattig men jag beställde två grejer i alla fall :) Idag ska jag ju även köpa min vackra kappa vid Forum. Har egentligen ganska bråttom, måste duscha, smörja in mig med Dove krämerna, skriva mitt CV (för hand!), tömma Grisas låda och välja kläder vilket är det svåraste jag vet nuförtiden...
Christian Siriano vann ju Project Runway förresten<3 Men om jag ska vara ärlig så visste jag redan det, råkade se det när jag satt och googlade hans namn för nån dag sen bara :( Han förtjänade vinsten i alla fall och han är ju så grymt rolig!
Nu ska jag sätta igång med alla mina sysslor!

XOXO /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0