ZZZ med stort Z!

Åååååååh varför kan jag aldrig somna om? Hatar mig själv... har sovit typ tre och en halv timme inatt. Vaknade av att Joachim utbrister "CECILIA! KLOCKAN ÄR 8!" Då klockan egentligen var 07:40 och hans tåg inte skulle gå förrän 08:48. Thaaanks! Så jag blev typ klarvaken och nu sitter jag här, great. Kommer må skitdåligt om några timmar.
Kul för honom att börja skolan idag, ha-ha, nej seriöst jag skulle också gärna ha nåt seriöst att gå till varje dag och ha ett schema med raster och lunch osv. Har inte jobbat på länge så jag börjar få datarumpa och TV-ögon.Börjar bli rastlös och vad ska jag göra hela dagarna när Joachim är i skolan? Suckzor. Orka mig...
Det enda sköna med att alla börjar skolan igen är att det förhoppningsvis blir tyst utanför vårat fönster om nätterna. Under sommarlovsperioden har det åkt mopeder fram och tillbaka typ 56983 gånger, gått förbi typ 100000 människor som pratar högt diverse skriker, människor som kastar smällare och välter massa saker så det låter som tredje världskriget och massa annat. Lite smått störande när man väl har tagit sig i kragen och lagt sig tidigt. Liksom lätt att sova när mopederna är som surrande myggor som flyger omkring en. God damn you!
Solen skiner nu, omg?! Första gången på hundra år känns det som. Man kanske borde ta sig en promenad eller nåt men jag har inga cigg så det känns ovärt. Haha. Ska väl försöka sova eller nåt men det kommer inte funka jag vet det... slutar med att jag bara glor på TV på massa skit som jag inte är intresserad av för fem öre och typ gör mig några mackor med oboy och sen slutar jag upp framför datorn med nåt spel eller slösurf. Känner på mig att det här kommer bli en inspirerande dag, haha! Nä jag ska söka jobb nu faktiskt. Jag är duktig. Typ!


Damn you all!

Kommentarer
Postat av: Madde

Samma som här med min nya påg. Han hade sex med en tjej en gång och hon vägrar släppa honom eller acceptera att det bara var för en kväll.... Suckar

2008-08-19 @ 09:45:11
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0