2008

Jaha då är år 2008 snart över. Fan vad sorgligt fort det har gått... hänger knappt med. Ganska mycket har hänt under det här året. Många betydelsefulla saker. Personer har kommit och gått. Nu när jag går in i år 2009 kommer jag väl vara några personer fattigare men det finns nya som man ännu inte träffat och jag har redan träffat många nya underbara människor som får mig att må bra! Jag är glad över mitt liv för en gångs skull! Det kan alltid bli bättre men jag är ändå nöjd liksom. Det var längesen jag kände så. Det har varit ganska jobbigt ett tag men det börjar styra upp sig nu.

Så imorgon, den stora dagen, vad händer då? Är inte riktigt säker ännu. Idag lyckades jag i alla fall hitta min nyårsklänning! Sprang runt på söder och in på Miss sixty och fann den! Sved lite i plånboken men just då kunde jag inte bry mig mindre! Var bara glad att jag hittat nåt som kändes rätt. Den är verkligen jättefin! Kommer väl ta bilder imorgon så kanske kan slänga upp nån mobbad bild sen!
Idag är jag sjukt trött... var på gibb till typ kl.07 imorse då jag åkte hem. Sov i typ två timmar och gick upp igen för att åka och jobba. Sliten man var då! Men som vanligt så går allt bara man vill. Ska snart lägga mig så jag är riktigt utvilad. Imorgon blir det bokstavligen PARTY! Sweet nog är jag ledig på nyårsdagen också. SWEET, TOTALLY!

Aja... fan känner mig typ sentimental haha. Vill bara säga att jag tycker om er allihopa så jävla mycket, ni som gör mig glad varje dag. Jag är så himla glad att jag hamnat där jag hamnat. Och en extra tanke åt min storebror som jag saknar sjukt mycket och även till min morfars bror som lämnat oss. Jag tyckte om dig så mycket, du var så fin. Din födelsedag är på nyår, orättvist att du inte fick uppleva den en sista gång. Men nu är du med morfar så ni får ta hand om varandra, älskar er.

Hej då! Om jag inte uppar igen så GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! Sup lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0