cansada

Hemma efter en lååång dag. Imorgon blir den lika lång fast t.o.m. längre. Ska hem till negro José efter jobbet imorgon och svina. Han säger att vi ska köra singstar men eh, nej tack! Haha. Så himla boring att jag jobbar helatiden... varje dag, förutom julafton då. Men annars helatiden. Kul om jag kommer lukta bakfylla på lördag när jag ska vara värdinna. Då kanske jag borde andas extra mycket i barnens små ansikten. Att t.ex. vara 5 år och få höra "hej, vill du ha en ballong kanske?" och få se ett par rödsprängda ögon, känna en lätt lukt av gammal öl och oborstade tänder vore väl en toppenstart på helgen? Ska nog funderas på.

Och nej Joachim... Grisa är MITT hjärtebarn!

Nu ska jag typ dö...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vill ha dig som mor, fyllskalle

2008-12-19 @ 04:14:47
Postat av: joachim

från Joachim btw, kolla vilken tid jag skriver det här :<



poker-addict

2008-12-19 @ 04:17:31
Postat av: cecilia

asså lägg av...du skulle ju sova!!!!! jag har sovit skönt!

2008-12-19 @ 10:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0