en sjuk en?

Hat. Jag börjar bli förkyld tror jag, har den där känslan i huvudet man brukar få. Mår lite smått illa och har ont i halsen, känner att det kan bli värre när som helst. Ändå har jag grejer att göra idag, typiskt. Min lediga dag idag ju, ändå får jag inte vila. Får se hur jag mår senare, kanske får sjukanmäla mig till jobbet. Måste fan vila nån gång. Idag måste jag handla mat och jag måste göra det i Sickla så jag måste gå utanför dörren och även åka med tåget... vill inte! Jag skojar inte när jag säger att mitt kylskåp är helt tomt. Förutom lite olja, sylt, gamla ägg, tomatpuré, margarin och sånt skit. Kan ju inte äta även om jag så skulle vilja.
Är helt slut efter dom här arbetsdagarna. Igår var det sjukt mycket folk ibland, speciellt när jag precis slutade. Fick lite lätt ångest men när jag gick hade jag redan jobbat över en kvart och ville inte stanna längre. Såg att jobbet ringt mig imorse men ärligt talat så aldrig i livet att jag skulle jobba idag igen OCH imorgon OCH dom kommande dagarna.
Nu ska jag försöka sova igen eller bara ruttna i sängen i allmänhet. Hatar egentligen att vara vaken såhär tidigt eftersom det inte finns något kul på tv heller, bara massa skitprogram. Förresten så missade jag helt att det var första advent igår, ledzen! Trodde verkligen det var idag eller nåt! Har inte ens tagit upp julgrejerna från källaren, antagligen dags att göra det. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0