något fattas...

Jag har tråkigt. Jag har umgåtts med min slyna hela dagen men nu är hon hemma hos sig själv. Vi har snackat skit om diverse grejer och lättat på våra belastade hjärtan. Vi har även kommit fram till att vi ska fira jul ihop! Mucho lycka för mig! Jag slipper sitta ensam och som tur är så är vi båda lika feta vilket innebär att vi kommer inhandla diverse fettogrejer inför den stora dagen! Ska börja handla redan imorgon då det är den enda dagen på hela veckan som jag slutar relativt tidigt. Det jag saknar nu är min bebis Grisa som jag mer än gärna hade velat ha här hemma under granen. Världens finaste julklapp hade hon varit om hon legat inslagen i papper på julaftons morgon. ÅÅÅHHHH hysteri, jag blir galen efter henne! Tänk vad en sån liten sötis kan framkalla för känslor. I LUV U.


Misslyckad hjärte-bild

Kommentarer
Postat av: Farbror Bruno Burdus

Ni får gärna komma förbi hemma hos mig, som sagt. Om ni orkar :P Är bara Jag, Gutta, mamma och Pelle. Vi har mat och annat gott! Feel free att fetta här ;) Kiss

2008-12-17 @ 08:45:18
Postat av: joachim

Grisa är MITT hjärtebarn btw ;)



GÖRE RA, GÖRE.

2008-12-17 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0