natti natti

Nu ska jag äntligen sova. På över två dygn har jag sovit ca 3 timmar. Vilket suger. Jag är ganska trött med andra ord. Måste verkligen lägga mig nu för jag ska möta upp några från jobbet kl.10 i Skanstull för att sedan åka till Täby och jobba där i några timmar. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra... man får ta det som det kommer.
Om 2 dagar är det julafton! Herregud! Känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Det jag önskar mig mest jsut nu är att Grisa ska komma hem men det är fysiskt omöjligt för mig att hinna åka till Dalarna och sedan tillbaka för att hämta hem henne. Min lilla bebis. Kom hem till mamma nu!
Gud vad hungrig jag är. Ska trycka in lite ostbågar i käften innan jag somnar. Sen ska jag sova, sova sova sova... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0